• قالب سبز
  • قالب سبز
  • قالب سبز

  تبليغات شما در اين محل


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

موضوعات

آرشيو مطالب

نويسندگان

پيغام مدير
به وبلاگ A R H M U S I C خوش آمديد ...
قالب اين وبلاگ با به روزترين امكانات توسط جديترين مرجع قالب ، قالب سبز ساخته شده .
اميد است از وبلاگ من حداكثر استفاده را بريد .
با تشكر مدير : A R H M U S I C
دانلود نسخه کم حجم DMC DEVIL MAY CRY برای PC

 

 

DMC DEVIL MAY CRY

دانلود نسخه کم حجم DMC DEVIL MAY CRY برای PC  

نسخه کم حجم Blackbox با حجم ۴٫۹ گیگابایت |

| به همراه پک الحاقی DLC |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۹ GB

 نسخه کم حجم شده بازی اکشن شیطان هم میگرید ۵ توسط تیم محبوب blackbox ریپ شد.بازگشتی باشکوه از دانته در شیطان هم میگرید برای هواداران او در dmc5 .نسخه کامپیوتر بازی محبوب dmc5 عرضه شد. تند و سریع و انعطاف پذیر..دو برادر . دشمنان فردا و دوستان امروز با یکدیگر متحد شده اند تا انسان ها را از سیطره شیاطین نجات دهند.داستان بازی ما را به زمان ٢٠ سالگی دانته و در شهر Limbo City ( شهر برزخ )( بین جهان واقعی و قلمرو شیاطین ) خواهد کشاند. برزخ دارای قلمرو پیچیده ایست که به صورت موازی به جهان انسان ها ربط داده شده است . شهر دلتنگ کننده ای که در ابتدا آرام به نظر می رسد اما پس از مدتی شیاطین توانسته اند در یک غافلگیری و نفوذ کنترل اوضاع را در دست بگیرند. زندگی در چنین جامعه ای باعث شستشوی مغزی دانته شده و این جوان خوش تیپ و خوش سیما تا جایی که به یاد دارد زندگی خود را صرف شکار شیاطین و نابودی آن ها گذاشته است . دانته سابقه حضور بین هر دو دنیا را دارا می باشد و توسط هر دو گروه دولت و شیاطین تحت پیگرد است. در این بین شیاطین به رهبری Mundus کینه ای بزرگ از وی به دل دارند و تمامی سعیشان در این است که به هر شکل ممکن دانته را از بین ببرند. در طول همین دوره ها و نبرد های دانته در خیابان های پیچ خورده برزخ ، دانته خود را در مقابل گروهی با نام The Order می بیند. یک گروه کوچک به رهبری برادر بزرگتر و گم شده دانته یعنی ورجیل که کارشان پاکسازی خیابان ها از وجود شیطان هاییست که انسان ها را به بردگی می گیرند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

این گروه از دانته برای پیوستن به آن ها دعوت به عمل می آورد. با این حال دلیل اصلی تقاضای ورجیل برای پیوستن برادر خود به این گروه در این است که دانته به تنهایی دارای یک ژن خاصیست که می تواند در مبارزه با شیاطین مورد استفاده قرار بگیرد. دانته و ورجیل سوالات ناگفته بسیاری دارند. در حالی که دانته به استخدام گروه The Order در آمده اما هدف اصلی وی در این است که گذشته خود و خانواده اش را که هرگز چیزی از آن ها نمی دانسته پیدا کند. حال پسران Sparda و دو برادر با قدرت های باورنکردنی خود متحد شده اند تا لرزه بر اندام شیاطین و Mundus وارد کنند.این بار دو بردار را با هم متحد خواهید دید.

دانلود در ادامه مطلب ...

     نويسنده : AliReza Hosseini        دسته : <-PostCategory->        4:7 PM - یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,        بازديد :              
بازی فکری و فوق العاده جذاب سرزمین نادا Nada’s Island

 

 

nadas island بازی فکری و فوق العاده جذاب سرزمین نادا Nadas Island

Nada’s Island عنوان بازی بسیار خلاقانه فوق العاده جذاب با سبکی فکری و کم حجم بوده که از جنبه ی سرگرمی بسیار بالایی بهره مند است. Nada نام پاندایی است که برای جذیره ای که قبلا سرسبز و آباد بوده و هم اکنون خشک و بی آب و علف است , تلاش می کند تا شادی , سر سبزی و حیواناتی که به ناچار آن جذیره را ترک کرده اند را به سرزمینشان باز گرداند.

در جریان بازی میبایست به او کمک کنید تا با استفاده از قلمی که دارد راه های آبی سرزمین رویایی را طراحی کند و به تمامی مکان های آن جذیره آب برساند. هم چنین باید توجه داشته باشید که مدت زمان انتقال آب نباید بیشتر از چند ثانیه باشد و راه انتقال نیز میبایست کوتاه در نظر گرفته شود تا آب تبخیر نشده و بدون هیچ کم و کاستی به مقصد برسد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

     نويسنده : AliReza Hosseini        دسته : <-PostCategory->        8:43 AM - پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:,        بازديد :              
بازی مبارزه‌ای محبوب Street Fighter X Tekken 2

زی Street Fighter یکی از بازی‌های کلاسیک و بسیار محبوب در سبک مبارزات دونفره است. این بازی که از سال‌ها پیش بر روی کنسول‌هایی نظیر SEGA نیز وجود داشته بعد از مدت‌ها با ورژنی تازه دوباره به بازار بازی‌ها بازگشت تا با گرافیکی تازه و نو همان حس و حال قدیمی را به علاقه‌مندان بدهد. این بازی همانند نسخه‌های قدیمی خود شامل تعداد زیادی مبارز با قابلیت‌های گوناگون است و البته برای هر مبارزه‌کننده نیز یک دفترچه راهنما وجود دارد تا حرکات خاص آن‌ها را بتوانید یاد بگیرید و در مبارزات به‌کار بگیرید. در این نسخه شخصیت‌هایی از بازی محبوب Tekken نیز حضور دارند. این بازی زیبا اکنون برای سیستم‌عامل مک پورت شده و می‌توانید از بازی کردن آن روی مک خود لذت ببرید.

 

sfxt2 بازی مبارزه‌ای محبوب Street Fighter X Tekken 2   مک

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

* این بازی هم بر سیسم عامل مک و هم بر روی کامپیوتر نصب میشود


  مطالب گذشته

لينک دوستان
قالب سبز

ردیاب جی پی اس ماشین

ارم زوتی z300

جلو پنجره زوتی


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان A R H M U S I C و آدرس arhmusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






لينک هاي روزانه

امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 88586
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1